e-Çözümler Ne Kazandırır?

Gelir İdaresi Başkanlığı standartlarına uygun şekilde geliştirilen e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv gibi uygulamalar, işletmelerin maliyet tasarrufu sağlamasını, işlerinin daha hızlı yürütülmesini ve daha etkin şekilde kontrol edilebilmesini sağlar. Bu çözümler, operasyonel süreçlere katma değer sağlamanın yanı sıra iş gücü, arşivleme, yazıcı sarf malzemeleri ve kağıt fatura gönderimi gibi maliyetlerden tasarruf etmeye de imkan tanır.

e-Çözümleri Kimler Kullanabilir?

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen zorunluluk kapsamındaki işletmelerin yanı sıra, iş süreçlerini hızlandırarak kolaylaştırmak, maliyetlerini düşürmek ve rekabette bir adım öne geçmek isteyen tüm firmalar da e-Çözümleri kullanabilir.

e-Çözümlerde Nelere Dikkat Edilmelidir?

e-Çözümlerde en kritik konu, yasalarca belirlenen standartlara uygun çözümlerin tercih edilmesidir. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı özel entegratörlük lisansına sahip markaların çözümlerinin tercih edilmesi, işletmelerin dijital dönüşüm süreçlerini kolaylaştırır. Ayrıca, kullanılacak çözümlerin ERP gibi diğer sistemlerle entegre çalışabilmesi de işletmenin iç süreçlerinin standardizasyonu açısından önemlidir.