BRM Akıllı Is Çözümleri


-> 10 Adımda CRM Hakkında Herşey <-





AKLLI BİLGİ YÖNETİMİ UZMANI BRM BİLGİSAYAR'IN YEPYENİ ÇÖZÜMÜ B-CRM

 
Müsteri Yönetimi Aktivite Yönetimi
Düzenli Müşteri Bilgileri , Çok Boyutlu Segmentasyon , Firma ve Yetkili Çalışanları , Sınırsız Telefon Adres İlişkisi , Pazarlama Faaliyetleri İçin E-mail Listeleri , Grup- Sektör-Müşteri Temsilcisi Yürütülen Aktivite Bazında Erişim. Müşteri Görüşmeleri , Randevu ve Ziyaretler , Personel Üzerindeki Görevler , Merkezi Ajanda, Bilgi Talep Şikayet Takibi , Müşteri Dosyaları , Kurumsal ve Özel Notlar, Hatırlatıcı Uyarı Mekanizması.
Teklif Yönetimi Satıs Yönetimi
Personel Bazında Teklif Dağılımı , Bekleyen , Ertelenen ,Kabul Edilen, Kaybedilen,Revize Edilen Teklifler , Teklif Sürecindeki Görüşmeler , Ürün Fiyat Listeleri ile Çalışma, Hazır Teklif Formu Örnekleri, Teklif Çıktısı Oluşturma , Kurumiçi Onay Mekanizması. Müşteri Görüşmeleri , Randevu ve Ziyaretler , Personel Üzerindeki Görevler , Merkezi Ajanda, Bilgi Talep Şikayet Takibi , Müşteri Dosyaları , Kurumsal ve Özel Notlar, Hatırlatıcı Uyarı Mekanizması.


BCRM İle Neler Yapılır?
BCRM Özünde, bir sistem olmakla beraber yüksek miktarlı müşteri verisi toplama ve analiz etme işlerinizi kolaylaştırmanıza.
Genellemelerden hareketle kitleyi tanımlamak yerine, her müşteriyi ya da grubu tek tek ele alabilecek analiz imkanlarına sahip olmanıza.
Müşteriyi tanımak, müşteri ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek ve bu bilginin organizasyon içinde paylaşılmasına.
Verilerin gruplanması, sınıflandırılması, basit veri denetimi, ortak çalışma ortamı ve mobil ulaşım kilit noktalarıyla çalışanlarınıza her zaman daha yakın olmanıza.
Güncel ve eksiksiz veritabanı sayesinde müşteri beklentilerini en iyi şekilde belirleyip, en mükemmel biçimde beklentilerini karşılamanıza.
Müşterilerinizi daha iyi tanımanıza, ürün ve hizmetlerinizi müşteri ihtiyaçlarına göre uyarlayıp, yeni fırsatlar ve yeni kampanyalar düzenlemenize.
Elemanlara verilen işlerin yapılıp yapılmadığı, ne zaman yapıldığı, ne kadar sürdüğünün takibi
İşlerinizin istediğiniz kalite ve standartlarda yürüdüğünü kontrol etmek ve proje yönetimini, müşteri ile olan ilişkinize entegre edip raporlamanıza.
Müşteriyle ilk temas anından satışın gerçekleşmesine kadar olan tüm satış döngüsünü istediğiniz anda takip etmenize.
Sizin ve satış ekibinizin müşteriler, projeler, satış fırsatları hakkında excel’de, outlook’da, kartvizitlerde, not defterlerinde vb. yerlerde tuttuğunuz dağınık bilgilerinizi merkezi tek bir yerde barındırmanıza.
Otomatikleştirilmiş iş akışları tanımlayarak satış ekibinizin unutmuşum, dalmışım, aradım bulamadım, hemen arıyorum gibi bahanelerinden kurtulmanıza, olanak sağlar.

Video Görüntüleri İçin Tıklayınız..